vineri, 25 martie 2011

The Jets - Cross My Broken Heart

7 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=5WCgX4VQp2o

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, o stiam. O ascult acum a treia, a patra oara si nu ma satur.

    RăspundețiȘtergere
  3. E una din melodiile mele preferate si o ascult mereu, oricat de mult. :)
    P.S. Pe unde ratacesti?

    RăspundețiȘtergere
  4. Da. Şi mie îmi place mult. De fapt îmi plac Poeţii.Dacă te uiţi la descrierea profilului meu, la muzica preferată, am Poets of the fall.
    P.S. : cu fizicul pe afară cu treburi(plouă şi a trebuit să intru), cu "pisisihicul", departe, al naibii de departe.
    P.S.2 : ştiai că sunt? m-ai simţit? n-am apucat bine să verific una alta şi "m-ai văzut"

    RăspundețiȘtergere
  5. P.S.1 iar vine ploaia...:(
    P.S.2 te-am simtit eu :) ti-am lasat un comm si apoi a trebuit sa plec, iar cand m-am intors am dormit...pana acum.
    P.S.3 am o pofta de clatiteeeee.....

    RăspundețiȘtergere
  6. P.S.1 aici a plouat (aproape) torential.
    P.S.2 mi s-a parut ciudat ca imediat ce am venit la calculator, mi-ai scris. parca ai fi simtit ca sunt prezent, sau nush....
    P.S.3 iar clatite ? :)
    P.S.4 incep sa imi placa P.S.urile :)

    RăspundețiȘtergere
  7. P.S.1 mi-e dor de o ploaie torentiala. Mi-e dor sa dorm cand ploua.
    P.S.2 deci si tu ma simti...??
    P.S.3 da...iar vreau :)
    P.S.4 si mie imi plac...mult.

    RăspundețiȘtergere