marți, 22 martie 2011

În ochii tăi râde marea...

23 de comentarii:

  1. Hmm...oficial imi citesti gandurile. Stiu melodia, o iubesc, si ascult tot de la Vama. Mai ales daca e vorba de mare...iar la melodia asta m-a cucerit inceputul...e superba. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oficial, nu iti citesc gandurile.
    Oficial nu imi merge bine :-|
    Ma faci si asta seara sa zambesc ? Nu raman dator, promit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaaiiii...cum se poate sa nu iti mearga bine?O sa rezolvam noi asta :) Ti-am "scotocit"( foarte haios cuvantul asta) pe blogul celalalt, gata, sunt la zi cu cititul. Cum a fost ziua ta?

    RăspundețiȘtergere
  4. Scotoceste bine. Ai sa afli lucruri interesante despre mine.
    Ziua ? ...Hmmm, la servici ok, acasa ok, dar zilele trecute ?...Mi-e al naibii de greu sa las in urma totul.

    RăspundețiȘtergere
  5. My friend, stiu perfect de bine cum te simti, dar...consoleaza-te stiind ca si eu sunt la fel. Numai ca mie imi dau speranta monstruletii mei care ma strang in brate si care ma vor binedispusa mereu.
    Uite aici o melodie care sa te faca sa zambesti.
    P.S. trebuie sa dansezi, eu am facut-o :)
    http://www.youtube.com/watch?v=r0uMHAliqjo

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea, eu nu am monstruleti. Imi plac copiii, ma binedispun, dar ce sa fac? Sa merg la o gradinita ? Stau invizibil, ma bate gandul sa imi inchid telefoanele. Am primit un mesaj, banuiesc de la cine sau poate e doar de la orange, sau poate sunt eu paranoic, sau poate, sau poate.
    P.S.1: Nu stiu sa dansez si nici nu am starea sa o fac.
    P.S.2 : Vrei biscuiti simpli, cu miere sau cu dulceata de caise.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu ma multumesc doar cu un zambet...vreau sa te fac sa razi. Dar stai..poate vrei sa te gadil, nu ma provoca! melodia pe care am cantat-o azi toata ziua ti-am trimis-o deja( cu clap your hands), mai ramane sa iti spun si tie fraza cu care mi-am innebunit colegele: "Stiiiiiuuuuu, arunc machetuta!"
    P.S.1: pana si eu am dansat ca in clipul pe care ti l-am trimis, ar fi trebuit sa ma vezi
    P.S.2 Cu dulceata. Multa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am ras putin. "Vinovata " : sora. Ma bucur pentru tine ca esti inconjurata de persoane vesele. Despre ce machetuta era vorba ?
    P.S.1 sa dansez ca in acel clip stiu. ma refeream la alte "soiuri" de dansuri.
    P.S.2 mai am si gogosi. cu zahar pudra sunt foarte buni.

    RăspundețiȘtergere
  9. http://www.youtube.com/watch?v=1p3fl_bZtBs aici e machetuta :))
    P.S.1 stiu eu si alte stiluri de dans...fac curs de dans si am invatat salsa, samba, cha cha, rock and roll si muulte
    P.S.2 vreaaaaaauuuuu si eu

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca ma inveti sa dansez, iti dau.
    Aaaaa, ba nu. Iti dau oricum.Nu tin lucrurile bune doar pentru mine. E loc pentru toata lumea sub soare.
    Am vazut episodul ala, dar nu imi aminteam de machetuta. Ma gandeam la vreo jucarioara a monstruletilor tai. Si uite, cand spun despre monstruleti, zambesc din nou, sau din cauza ta zambesc ? sau ca in scurt timp o sa dorm si o sa uit de tot, pana maine la ora 6, cand toate personajele negative din povesti, reapar. O sa ma gandesc la monstruleti maine, toata ziua. Si la tine si la cum ii faci sa zambeasca si o sa incerc sa zambesc si eu. Promit.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sigur, te invat :) Mie nu imi iese din cap fraza asta cu machetuta :))
    http://www.youtube.com/watch?v=351l62Yx0oI&feature=related inca un motiv sa imi zambesti maine :)
    Nu te gandi la personajele negative, tu ai controlul...numara elefanti mai bine.(eu asa fac, dar sa nu mai spui la nimeni, ramane intre noi si...blogul tau)Enjoy!

    RăspundețiȘtergere
  12. http://www.youtube.com/watch?v=rJs-6LWX79Y

    need your help today

    RăspundețiȘtergere
  13. maine o sa fie mai bine ca azi. ai sa vezi. fruntea sus, pieptul in fata si izbeste si razbeste cu toti si toate. te rog eu

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce dragut a sunat acest "te rog eu"...:) multumesc

    RăspundețiȘtergere
  15. da. cine sunt eu ? un strain, caruia ii pasa, care te roaga sa zambesti, care te roaga sa fii puternica, care te roaga sa radiezi. de ce ? pentru ca meriti.

    RăspundețiȘtergere
  16. O sa imi amintesc asta in fiecare moment...esti special :)
    P.S.1 vreau o clatita...cu ciocolata

    RăspundețiȘtergere
  17. Hmmmm...nu mi-a mai spus nimeni de mult timp ca sunt special.:) Multumesc. Acum am zambit si eu.Merg sa ma spal pe dinti. Nu am mancat decat gogosi astazi. Au ramas de ieri, dar au fost buni.
    P.S.1 : Pentru ca esti o persoana deosebita, ma sacrific si merg in oras sa comand, sau sa gasesc pe undeva. Ti le aduc indata. Stii vorba aceea : " pentru tine si o placinta mananc" :-) Hai ca stiu ca te'am mai facut o data sa zambesti si zambesc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  18. Adevarat, m-ai facut sa zambesc. Multumesc mult ca te sacrifici pentru mine sa mananci clatite...raman datoare. Macar sa te gandesti la mine cand mananci. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu, nu. Ma sacrific sa scot masina din garaj, sa binevoiesc sa imi caut cardul, si sa gasesc un restaurant sau ceva patiserie, unde bucatareasa sa nu fie prea somnoroasa si sa imi faca doua portii de clatite. Si sa le faca si bune, nu asa , in lehamite, ca am deranjat'o. Si apoi vâjjjj, ca văntul si ca gandul sa ti le aduc. Sau mai bine ti le trimit pe mail. Ajung mai rapid si e mai ieftin.
    Eu nu mananc. Am specificat ca m'am spalat pe dinti. Ma satur cand te privesc pe tine mancand. He,he, iar ai zambit, stiu eu. Belaliul de mine. Noapte buna. Ai grija de tine.

    RăspundețiȘtergere
  20. Vai, esti un dulce. Multumesc ca faci lucrurile astea pentru mine. Astept clatitele, sa stii :)
    Take care :)

    RăspundețiȘtergere