miercuri, 30 martie 2011

Cheama-ma, atinge-ma, saruta-ma, iubeste-ma...

74 de comentarii:

  1. Am venit :) Ce faci dulce Patratzel?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma sfatuiesc cu soramea (C.L.Meu).
    Melodia asta ma binedispune.
    Tu ce faci, frumoaso ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Desenez cosulete, decupez, lipesc...vreau sa le fac o surpriza alor mei ai mici maine :)
    Azi am avut un partial, pana la 20, la gramatica lb engleze, m-a rupt!
    Cum esti?

    RăspundețiȘtergere
  4. Dezamagit. Mi-a schimbat colegul, la servici doar probleme.Nu pot renunta, ca as face'o.
    Vreau si eu sa "lucrez" cu copii. M'am saturat de oameni mari, falsi, mincinosi,prefacuti.
    Ia'ma in brate, te rog.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pff...lasa ca va rasari soarele si la tine la serviciu.
    Copii iti mananca toata energia, mie asa mi se intampla. Vrei si tu sa iti zica: "Sunt obosiiiit, m-am jucat toata ziua". E greu, dar e frumos, nu stiu ce m-as face fara ei.
    Dragul meu, dar nu simti ca te strang in brate...??

    RăspundețiȘtergere
  6. E greu, dar e frumos, pentru ca ei nu mint, ei nu te sapa pe la spate, ei nu au doua fete. Copiii sunt copii. Atat de inocenti.
    Credeam ca desenezi,decupezi, dar acum vad ca faci toate astea doar cu o mana,cu cealalta tinandu'ma pe mine. Cum poti fii atat de minunata ?
    P.S. Vrei ciocolata ? Am 6 patratzele. 4 tie, 2 mie :-*

    RăspundețiȘtergere
  7. Aproape am terminat, mai am de nascocit niste jocuri pentru maine, sa nu se plictiseasca si sa ma gandesc ce poveste mai inventez.
    P.S. daaaa vreau ciocolata...si imi place cum ai impartit bucatelele, la egalitate :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Poi imparti lucrurile bune cu cei dragi, nu ? Si e normal sa le impart "egal", daca imi esti atat de draga.
    Scriu randurile astea cu zambetul pe buze.
    P.S. Cred ca ai zambit si tu cand ai vazut ce "egalitate" am facut. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mai, tu chiar vrei sa ma faci sa zambec mereu mereu? Pentru ca iti reuseste, sa stii :)
    Esti scump...

    RăspundețiȘtergere
  10. P.S. http://www.youtube.com/watch?v=s6TtwR2Dbjg

    RăspundețiȘtergere
  11. Poi asta e scopul meu.Nu stii ? Sa te fac sa zambesti.
    Eu scump ? Neee...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ba daaaaaa....cel mai scump :)
    Vreau sa te vad.

    RăspundețiȘtergere
  13. Asta ascult eu acum :

    http://www.youtube.com/watch?v=c-sbKWw6T4A&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  14. O stiu...e prea frumoasa melodia.
    Gataaaaaaa....am terminat cu decupatul si cu povestioarele. Sunt doar a ta :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Cum te pot face sa zambesti mereu ? Vreau asta.Da.Vreau.

    RăspundețiȘtergere
  16. Pai, e de ajuns sa fii aici, sa ma incanti, sa imi zambesti, si cand inchid ochii sa ma imbratisezi pe neasteptate. As fi vrut sa fii langa mine sa iti citesc...si sa imi mangai fata..

    http://www.youtube.com/watch?v=v1qxJPzjObI&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  17. Se potriveste de minune cu ce ai scris mai sus.

    http://www.youtube.com/watch?v=8_96uyfmqgo

    RăspundețiȘtergere
  18. Oooo daaaa...stiu melodia, am cantat-o intr-una din zilele trecute cu prietena mea :)
    E superba si Leo Sayer e unic in interpretare.

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu merg la somn, draga mea. Ai grija de tine, te rog.Sa zambesti mereu. Esti atat de frumoasa cand zambesti.

    RăspundețiȘtergere
  20. Esti un zambilici...ce repede a trecut astazi timpul...bine, mereu trece, dar azi mai repede ca niciodata, sau doar mi se pare?

    RăspundețiȘtergere
  21. Scump, eu abia acum am terminat cu cititul, mai aveam ceva de rezumat pentru lingvistica si am citit cu un ochi deschis si cu unul inchis.
    Maine am o zi plina, sper sa mai am puterea sa si zambesc pana seara. Dar o sa ma gandesc la tine si o sa reusesc asta.
    Noapte buna si ai grija de tine. te pup

    RăspundețiȘtergere
  22. Hello,draga mea :)
    Ia-ti energie din orice. Precis o sa ai puterea sa zambesti.

    RăspundețiȘtergere
  23. Hey...eu acum am ajuns acasa...ce faci? :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Chiulesc putin.Credeam ca ajungi mai tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  25. Mai tarziu de atat nu se poate...nici nu vreau sa-ti spun ce chestie aiurea am patit azi. O sa razi 1 luna de mine...

    RăspundețiȘtergere
  26. Povesteste'mi,povesteste'mi,povesteste'mi. Promit ca nu am sa rad.

    RăspundețiȘtergere
  27. Eh...totul a inceput de la orele putine pe care le-am dormit azi-noapte. M-am trezit la 7, m-am imbracat si am fugit la metrou, unde ma astepta prietena mea. In metrou, ii povesteam cat de obosita sunt, ce am citit azi-noapte, cand, deodata, prinsese asa mare viteza incat m-am dezechilibrat(desi ma tineam de bara), am dat peste un nene din spatele meu, de fapt, l-am calcat in picioare, si a incercat sa ma prinda, iar apoi am picat peste un baiat care dormea si el linistit pe scaun. Toate astea in timp ce ma tineam de bara! Ce rusineeeee....am rosit toata, abia asteptam sa ies din metrou. A ras prietena mea de mine toata ziua.
    P.S. si chestia aiurea e ca mereu m-am intrebat cum ar fi sa cazi in metrou? Ce ai putea pati? Eu si curiozitatile mele!

    RăspundețiȘtergere
  28. Aoleo, saracul nenea :)
    Nah, nu rad, pentru ca si eu am patit niste chestii in tramvai, desi circul rar cu tramvaiul.Ca sa nu raman dator, iti povestesc si eu o faza amuzanta si totodata penibila. Eram in mallul din Cluj,intr'o galerie si tot admirand picturile, am ramas singur acolo, prietenii mei luand'o la pas mai departe. Incercand sa ii ajung din urma, am dat sa ies in graba si nu am realizat ca e un perete de sticla in fata mea.L'am izbit in plin cu fruntea. Zgomotul i'a facut pe toti sa isi indrepte privirea spre mine. Sa nu iti spun ca n'am simtit durere, nici cucui nu am facut, dar eram atat de jenat, incat tot cu capul in pamant am umblat, pana m-am indepartat bine de galeria aia.
    Acum cand sunt in magazine cu pereti de sticla, ma uit de doua ori unde e iesirea, ba uneori mai si verific cu mana, sa fiu sigur. :))

    RăspundețiȘtergere
  29. Saracul nenea? Saraca de mine! :))
    Dar nici tu nu te lasi mai prejos la chestii de astea. Ai vrut sa spargi peretele de sticla, asa-i? Stiu eeeeuu... :))
    Am mai patit lucruri jenante pt mine, dar haioase pt ceilalti, nu ma ocolesc deloc!

    RăspundețiȘtergere
  30. Poi saracul nenea si....bogata de tine. Daca te lovea norocul si baiatul pe care ai cazut era printul pe care il astepti.
    Totusi, eu zic sa nu mai ai astfel de curiozitati. Eu n-am fost curios cum e sa ma izbesc de pereti de sticla,dar....s-a intamplat.
    Povesteste-mi despre copii.Cum au primit surpriza pe care le-ai facut-o?

    RăspundețiȘtergere
  31. Astazi le-am dus acadele, au fost tare bucurosi. Am facut lectia afara, la soare si am reusit sa ii invat cate ceva printre topogan, biciclete si alte jocuri. Le-a placut surpriza, si m-au rugat ca maine sa le duc un camion de ciocolata. :)

    Cum a fost ziua ta, dragul meu?

    RăspundețiȘtergere
  32. Un camion de ciocolata ? Aoleo, nu e cam mult ?

    Ziua mea ? Hmmmm, monotona, ca de obicei. Dar lasa, ca o sa cresc eu mare.

    RăspundețiȘtergere
  33. Am negociat de la 2 camioane pentru fiecare...de unde sa am atata ciocolata? A trebuit sa inventez alte personaje cu puteri magice si alte povesti...

    Eu ascult magic fm, am postat ceva pe blog, vreau budinca de ciocolata.

    RăspundețiȘtergere
  34. Eu ascult Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own.
    Am scris si eu ceva pe blogul meu astazi.
    Astept weekendul. Cred ca o sa merg la cabana, ca nu am mai fost de prin ianuarie.

    RăspundețiȘtergere
  35. Am vazut ce ai scris :)
    Maine in sfarsit e vineeeeri. Dupa lectia cu copii, o sa plec acasa la mine, nu am mai mers de 1 luna si ceva. Daca tu o sa fii la cabana, eu o sa fiu la tara, sa ma bucur de soare, sa stau cu parintii mei, o sa ma joc cu cainele meu si sa mananc muuuult :))

    RăspundețiȘtergere
  36. Mmmmm, deci in weekendul asta o sa fii cea mai fericita. Ma bucur pentru tine. Sper sa ai parte de soare.

    RăspundețiȘtergere
  37. Si eu sper sa fie soare. Nu o sa fiu cea mai fericita pentru ca nu o sa iti mai pot vorbi..la tara nu am net. Dar, o sa fiu mai aproape de tine, in km, o sa fiu la Targu-Jiu.
    Cum o sa iti vorbesc?

    RăspundețiȘtergere
  38. O sa fim gand la gand. Eu o sa fiu fericit stiind ca o sa fiu in gandul unei persoane ca tine.

    RăspundețiȘtergere
  39. Adevarat...dar o sa recuperam apoi tot ce am pierdut. :) Mai degraba eu o sa ma simt fericita ca te gandesti la mine.

    P.S. Asta e melodia perfecta pentru acum:
    http://www.youtube.com/watch?v=_n2nmYNC37Q&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  40. Pfuuuu, mereu gasesti melodia potrivita. :)
    Spune-mi ca o stii de la cursurile tale de dans :)

    P.S. De ce ma simt atat de bine in prezenta ta ?

    RăspundețiȘtergere
  41. Deocamdata nu am dansat genul asta, dar poate urmeaza, nu stiu. Maine merg la dans, o sa invat vals :)
    P.S. pentru ca avem o relatie speciala care ne apropie desi suntem asa departe. :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Am ascultat melodia de vreo 3 ori, apoi am fost sa mananc. Acum o ascult iar. :)
    P.S. o relatie speciala...ce frumos suna
    P.S.2 ascultand melodia asta, imi doresc sa te tin in brate. imi doresc mai mult ca niciodata sa te tin in brate. de ce suntem atat de departe unul de altul ?

    RăspundețiȘtergere
  43. Si eu am mancat, dar am facut si dus dupa, de asta am intarziat.
    P.S. asa-i?
    P.S.2 si eu as vrea sa ma strangi tare in brate. Mult. Poate ca suntem departe pentru ca persoane speciale ca tine nu intalnesti la tot pasul si e nevoie de o orisicare distanta ca sa nu stam in fiecare minut unul langa altul si astfel dragostea noastra sa explodeze si sa opreasca timpul in loc. Eu zic ca timpul ne-a lucrat pe la spate.

    RăspundețiȘtergere
  44. Sa iti fie de bine.
    Sa iti doresti, sa vezi ce ti'a scris celalalt, sa astepti sa apara, sa iti raspunda, sa ai emotii, sa iti rozi unghiile, sa ai un fior...sa...asta cred ca face ca relatia noastra sa fie...altfel.
    P.S. Asa e :)
    P.S. 2 Ase se naste iubirea ?
    P.S. 3 Cat ai lipsit, am vazut asta pe blogul Biancai Dobrescu. Cred ca o sa iti placa si tie.Enjoy :-*

    http://www.youtube.com/watch?v=E1YXAMIk5I0

    RăspundețiȘtergere
  45. Intr-adevar, e altfel :)
    P.S.2 nu stiu...poate.
    P.S.3 da, imi place.
    Spune-mi daca iti place melodia asta :*

    http://www.youtube.com/watch?v=APInRKQQoUQ

    RăspundețiȘtergere
  46. Da, imi place melodia.
    P.S.1 cam multe intrebari in versurile melodiei.
    P.S.2 you're in love ?
    P.S.3 uite ce ascult eu acum :

    http://www.youtube.com/watch?v=vUSzL2leaFM

    RăspundețiȘtergere
  47. P.S.1 seamana cu tine melodia...si tu iti pui multe intrebari, dar totodata imi da o stare de bine, lucru care iti iese si tie de minune.
    P.S.2 i don't know
    P.S.3 Doamne, e una din melodiile mele preferate, o stiu pe toata :D o cant deseori, oriunde :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Cu mine ? Dar ce ? Eu sunt un cantec ?
    P.S.2 :p
    P.S.3 ahaaaa, deci iar am nimerit'o :)
    P.S.4 maine la servici, am sa o cant si eu toata ziua

    RăspundețiȘtergere
  49. P.S.5 Mama mi'a adus 4 patratzele de ciocolata. Stii cu cine le impart si in ce mod, nu ?
    P.S 6 E cu alune. Ti'o dau tie toata.

    RăspundețiȘtergere
  50. Da, da, tinere, chiar esti.
    P.S 3 asa e...
    Daca o canti, vreau sa te aud si eu...de ce sa tii doar pentru tine?

    RăspundețiȘtergere
  51. Ok, dar vino mai aproape. Vreau sa auzi doar tu.

    Oh my darling, you were wonderful tonight, you were wonderfull tonight...

    RăspundețiȘtergere
  52. Eu merg la somn draga mea. Ai grija de tine. Un weekend minunat iti doresc. Sa ii strangi in brate tare tare pe ai tai. Te voi gandi :-*

    RăspundețiȘtergere
  53. Mmmm....vezi ca imi gadili urechea, si la mine e grav cand vine vorba de gadilat.
    Hai sa ne pupam ca eschimosii :*

    RăspundețiȘtergere
  54. Multumesc mult dragul meu. Noapte buna si tie.
    Poate te mai prind maine putin..o sa plec pe la 19:30. Bucura-te de soare si zambeste-mi. Ai grija de tine, cantecul meu :*

    RăspundețiȘtergere
  55. :* Hello...am ajuns repede acasa, m-am inarmat cu rabdare, energie, buna dispozitie, zambet, un camion de ciocolata si fug la copilasii mei. Poate te gasesc aici cand ma intorc. :*

    RăspundețiȘtergere
  56. Hello, draga mea :* Acum am deschis calculatorul si ascult putina muzica. Am avut treburi prin gradina.

    RăspundețiȘtergere
  57. Vai, deci chiar suntem pe aceeasi unda. Eu mai devreme am terminat lectia, a fost foarte dragut astazi, m-au luat in brate si mi-au zis: "Andeea tu ai puteri magice?" :)
    Gata, am terminat de strans lucrurile si am fugit, iar sunt o grabita, sper sa nu intarzii.
    Ai grija de tine scumpule. O sa imi fie dor sa vorbesc cu tine. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  58. Andeea, tu chiar ai puteri magice :)
    Ai grija si tu de tine, te rog. Te pup ca eschimosii, desi nu stiu cum se pupa eschimosii. Muah :*

    RăspundețiȘtergere
  59. Hey, Patratzel nastrusnic :* Gata, sunt din nou langa tine. :) A trecut prea repede weekend-ul, dar a fost asa bine... Ce mai faci tu? Cum esti? Abia te astept...
    Te invat eu cum sa ma pupi ca eschimosii :*

    RăspundețiȘtergere
  60. Heyyy, acum am ajuns acasa, buburuzo.
    Si pentru mine a trecut repede. Sambata am lucrat in gradina toata ziua, duminica am lenevit.
    Mmmmm, ma bate gandu' ma picura frunzele ma bate un gand care imi tremura buzele ...

    RăspundețiȘtergere
  61. Eu am facut atatea...am mancat clatite, glazura, m-am jucat cu cainele meu care sufera din dragoste, am citit, am staaaat :) multe, multe.
    P.S. ti-a fost dor de mine?

    RăspundețiȘtergere
  62. Ma bucur ca ti-a fost bine.
    Daaa, normal ca mi'a fost dor.
    Am mancat, acum ma odihnesc putin, iar apoi am treaba in gradina.
    P.S. Mai tarziu merg in Carrefour. Ce vrei sa iti cumpar ?

    RăspundețiȘtergere
  63. Eu inca ma documentez si inventez povesti pentru copilasi, mai incolo putin merg la ei. Mi-e somn..
    P.S. Vreau o amandina cu muuuulta ciocolata, dar sa o mananci tu in locul meu si sa te gandesti la mine. :)

    RăspundețiȘtergere
  64. Scump....haaaaiiiii revino :*

    RăspundețiȘtergere
  65. Pai si nu spui nimic? Vrei sa te mananc sau sa te mananc? Alege o varianta. :)

    RăspundețiȘtergere
  66. Nu,nu,nu, nu vreau sa ma mananci. Nu am gust bun.
    Am biscuiti Oreo, daca vrei.
    Iti citeam postarea,iar acum ascult Ducu Bertzi - Suflet fara chei.

    RăspundețiȘtergere
  67. Dar de unde stii? Te-ai gustat? Hmm...
    Nu mai pot, azi mi-au mancat nervii mostruletii mei. Nu ii mai suport in momentul asta. Nu mai am energie delooooc. Poate ma supar.

    RăspundețiȘtergere
  68. Imi mai infig caninii din cand in cand,prin partile amortite, ca sa simt ca traiesc.
    Monstruletii ?...hmmm..de aia sunt mostruleti :)
    Cum sa nu mai ai energie ?
    Vreau sa zambesti.Te rog.Ce pot face pentru asta?

    RăspundețiȘtergere
  69. Nu mai e...am obosit.
    Hmm...pai, pai, poti sa incepi printr-un masaj, apoi poti sa imi ciufulesti parul si sa ma gadili. Da, da, da, da, asta e solutia!

    RăspundețiȘtergere
  70. Mmmm...chiar ma gandeam sa iti fac un masaj, dar ma gandeam ca poate nu iti place. Decat sa te ciufulesc, mai bine ne batem cu pernele...oricum o sa iesi ciufulita si apoi o sa imi adormi in brate in timp ce te mangai si iti cant.
    Ta na na na naaaa.

    RăspundețiȘtergere
  71. Mmm...asa mai zic si eu un sfarsit de zi cum se cuvine.
    Curiozitatea mea a biruit, desi ne-am luptat pe viata si pe moarte. Vreau sa te vad...pozaaaaaaaa. Una.

    RăspundețiȘtergere
  72. Hmmmm...stii... daca facebook ar avea chestia aia cu cine mi-a vizualizat profilul ar fi genial.
    Ta na na na naaa.
    sas_vali@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere