luni, 21 martie 2011

I wanna wake up with you....

16 comentarii:

  1. "You can share the love that I've been keeping
    You can put the music to my song"

    lalalala

    E foarte frumoasa melodia, imi place mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. e vecheeeeee, dar frumoasa :)
    de fapt nu e chiar atat de veche. e deodata cu mine, iar eu nu sunt vechi :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place muzica veche :)

    RăspundețiȘtergere
  4. mda. vechi nu inseamna neaparat si demodat

    RăspundețiȘtergere
  5. Din contra, mi se pare de o calitate mai buna :) Si exemplul cel mai bun e muzica...cu cat e mai veche, cu atat e mai buna :)

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.youtube.com/watch?v=9L_DvS8Tz5g

    am fredonat inceputul melodiei asteia o saptamana intreaga ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. o stiuuuuuuu :)
    imi place mult. si eu am fredonat-o cateva zile. ciudat ca am Scorpions, dar nu o stiam. am primit'o de la o prietena si dupa ce am primit'o, am pus'o ca ton de apel

    RăspundețiȘtergere
  8. tu o stii asta ?

    http://www.youtube.com/watch?v=rT-l6Z9WZek

    RăspundețiȘtergere
  9. Hmm...ascult Roxette, dar melodia asta nu o stiam.

    http://www.youtube.com/watch?v=KUXGVfmrEN4

    sfarsitul melodiei e superb

    RăspundețiȘtergere
  10. Sous le vent, cu Celine Dion imi place tare mult.

    Stii, imi pare atat de ciudat ca ascultam aceiasi muzica. Cand mi-ai spus de Scorpions, imi zic, ok, coincidenta, dar si Garou si Roxette....hmmm... intru la banuieli...poate esti sora'mea undercover

    RăspundețiȘtergere
  11. Hmm...ma asteptam sa ascultam si acel gen de muzica, inca de cand am aruncat un ochi pe blogul asta al tau. In plus, scriem aproximativ la fel...si asta e ceva chiar dubios :)
    P.S. nu credddd...eu sunt cea care zice "hmm" si "pff" de 3 ori pe minut.

    RăspundețiȘtergere
  12. P.S. pentru P.S. ba nu. eu, altfel te spun la mama :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca tot am trecut pe franceza :)

    http://www.youtube.com/watch?v=fJToKKYyeeQ

    RăspundețiȘtergere
  14. P.S. pt P.S. pt P.S.: Tinere, totul pana la "hmm"-ul meu, pt ca e al meu, cu acte in regula, am toate drepturile de autor, sa stii :))

    RăspundețiȘtergere